ترمز الکتروموتور mgm

ترمز الکتروموتور mgmهمچنین

از محصولات و خدمات ارایه شده در

بازرگانی زینلی

می توان به موارد ذیل نیز اشاره کرد :

فروش ترمز الکتروموتور mgm

فروشنده ترمز الکتروموتور mgm

ارایه کننده ترمز الکتروموتور mgm

تامین کننده ترمز الکتروموتور mgm

بورس ترمز الکتروموتور mgm

انواع ترمز الکتروموتور mgm

پخش ترمز الکتروموتور mgm

پخش کننده ترمز الکتروموتور mgm

خرید ترمز الکتروموتور mgm

قیمت ترمز الکتروموتور mgm

نماینده فروش ترمز الکتروموتور mgm

نمایندگی فروش ترمز الکتروموتور mgm

واردات ترمز الکتروموتور mgm

وارد کننده ترمز الکتروموتور mgmلطفا

پیش از

اقدام

به

خرید

و یا

انعقاد

قرارداد

تامین

محصولات

،

خدمات

و

تجهیزات

ترمزهای مغناطیسی سه

فاز و

ترمزهای مغناطیسی تکفاز

Ac

و

Dc

نصب ترمز

بر روی

انواع الکتروموتور صنعتی

و

انواع گیربکس صنعتی

از

1 اسب

تا

250 اسب

، انواع

ترمزهای خارجی

MGM

و

KEB

و

SEW

و

Lenze

لوازم جرثقیل سقفی

و

قطعات بلغاری

Demagبا

ما تماس بگیرید و از

کیفبت محصولات

و

لیست قیمت رقابتی

این بازرگانی مطلع شوید.

محصولات

این شرکت دارای

شش ماه ضمانت

و

10 سال

خدمات پس از فروش

می باشد.33990492 02109123497255 0098www.zeinalitormoz.ir

ترمز الکتروموتور mgm

در هنگام کار با

موتور الکتریکی

خیلی از اوقات نیاز است که پس از خاموش کردن

موتور الکتریکی

محور بلافاصله بایستد تا باعث اختلال در کار نشود ولی میدانیم که به خاطر اینرسی یا نیروی حاصل از وزن این اتفاق نمی افتد.مثلا در

اسانسور

وقتی کابین به طبقه مورد نظر رسید باید بلافاصله بایستد و بسیاری موارد دیگر پس اهمیت

ترمز الکتروموتور

 واضح است.



در این روش

ترمز

به کمک یک

تسمه

یا نوار یا روبان مجهز به

گوه های چوبی

انجام می شود.این

ترمز

دارای

قرقره

یا

چرخ فولادی

است که در محیط آن شیار کم عمقی تعبیه شده که در حول آن یک

نوار فولادی

یا گاهی نوار بافته شده با نخ ضخیم پنبه ای فقط یک حلقه پیچیده شده است. طرف داخل نوار مجهز به قطعاتی از چوب گوه مانند است.در انتهای دسته اهرم وزنه ای حمل می شود که حول تکیه گاه نوسان می کند.
با جدا شدن

بوبین

همراه ولتاژ تغذیه ماشین از منبع تغذیه دسته اهرم

ترمز

تحت تاثیر وزن وزنه در پایین ترین وضعیت قرار گرفته و گیره های روی انتهای دیگر اهرم نوار را به سمت چپ کشیده و نوار مجهز به

گوه های چوبی

را محکم به

چرخ طیار

می فشارد و عمل

ترمز

انجام می گیرد.

ترمزهای مکانیکی

بیشتر در

پل های گردان

استفاده می شود. در این نوع

ترمز

انرژی جنبشی

در نوارها و گوه ها به

انرژی حرارتی

تبدیل می شود. نوع دیگر

ترمز مکانیکی

مجهز به

چرخ ترمز

و پیج مخصوص پیچاندن نوار یا تسمه است.


در این روش برای

ترمز

جهت گردش

موتور سه فاز

برای چند لحظه کوتاه معکوس شده و سپس قطع می شود.برای اینکار جای دوفاز را عوض میکنند.فقط باید توجه شود که باید توسط تایمر و یا روش های دیگر قبل اینکه

موتور

در جهت مخالف شروع به چرخش نماید

برق

قطع شود.

:
در این روش نیاز به

موتور

با  مقاومت اهمی زیاد رتور برای جلوگیری از اسیب دیدن

روتور

می باشد.که در این روش پس از قطع جریان متناوب از

موتور

استاتور

به یک جریان مستقیم وصل میشود که میدان حاصل از جریان مستقیم و میدان حاصل از جریان القایی

روتور

یک

گشتاور ترمزی

را ایجاد می نمایند.


# ترمز_فوق_سنکرون_الکتروموتور :

این روش معمولا در

موتور

برای کارهای

کششی

استفاده می شود مثلا در

تراموای برقی

یا

آسانسور

. در اثر سرعت ناشی از اینرسی

تراموا

یا پایین آمدن

اطاقک آسانسور

سرعت

آرمیچر

از

سرعت بی باری

تجاوز می کند و

نیرو محرکه

از

ولتاژ شبکه

بیشتر شده و جهت جریان طبق رابطه در

آرمیچر

عوض می شود پس

ماشین

به صورت

ژنراتور

عمل می کند و به شبکه تغذیه کننده اش که با آن موازی است جریان می دهد. ملاحظه می شود که نوعی استرداد یا واپس گرفتن

انرژی

از حالت

جنبشی

به

الکتریکی

انجام می پذیرد.


موتور القایی روتور سیم پیچی

شده که دارای

مقاومت زیاد

روتور

می باشد را به صورت

موتور تکفاز

به شبکه وصل می کنند بعنی

استاتور

را به

برق تکفاز

وصل میکنند که یک

گشتاور ترمز

به وجود می اید که پس از

سکون موتور

از بین می رود.